diumenge, 13 de desembre del 2009

Benvinguda

Avui diada de Santa Llúcia de 2009 naix aquest nou blog centrat en la ciutat de Barcelona.

Quina és la motivació per fer una bitàcola, oberta a paraules, imatges, o tot allò que es consideri necessari? Doncs l'amor envers aquesta meravellosa ciutat. Les persones que gestionem aquesta humil nau sentim un afecte molt especial devers la nostra localitat, on hem nascut i vivim.

En aquesta pàgina esperem convocar persones que admirin Barcelona, que siguin capaces de mirar-la amb ulls amorosos i crítics. Volem glosar les seves virtuts i els seus defectes. També volem solcar el seu passat i imaginar el seu futur.

Les portes d'aquesta casa són obertes a tothom.


Natxo i Raquel



P.S.: Si voleu col·laborar, deixeu una nota de contacte als comentaris o parleu amb els autors.

P.S.II: fotografia feta per la Raquel Riba Raja des d'un helicòpter.

9 comentaris:

Edu ha dit...

Doncs o tinc una vista privilegiada, des de la feina, veig des del Tibidabo, fins el Fòrum...

Natxo ha dit...

La veritat és que sí, que aquesta és una vista privilegiada i envejable. Sé de més d'una persona que es dedicaria a fer moltes fotos des d'un lloc com aquest.

Moltes gràcies per la visita i el comentari.

Raquel ha dit...

I on treballes, Edu?

No deixis de visitar-nos! :)

Patricia ha dit...

Felicitats pel blog!!

Jo també m'apunto per col.laborar. Us aniré passant els escrits que tinguin relació amb Barcelona.

Magda Revetllat ha dit...

I que feia la Raquel Riba Raja enfilada a un helicòpter?

Conduies tu, Natxo???

M'apunto a col·laborar!

;)

Raquel ha dit...

jaja! Ara me l'he imaginat pilotant un helicòpter i és ben bé una imatge de broma! És que ens fan por les altures als dos, tot i que ell no ho passa malament viatjant en avió i jo sí. En canvi, en helicòpter m'ho vaig passar molt bé! Va ser genial sobrevolar Barcelona.

Si entreu a cathelicopters podreu comprar un vol! A mi me'l van regalar.

Que bé que tinguem col·laboradores només començar!

Magda Revetllat ha dit...

Je, je... Sí, de fet això dels helicòpters ho havia pensat fer a algú com a regal...

Potser ho faré algun dia.

:)

Natxo ha dit...

Moltes gràcies per les visites i comentaris.

Seran rebudes amb els braços oberts tota col·laboració que ens brindeu.

Conduint un helicòpter?! Ja em costarà fer la passejada... És quelcom que sempre m'ha atret, lo de fer una volta volant pel damunt de la meva ciutat, especialment des que vaig treballar al port i els veia cada dia.

Magda Revetllat ha dit...

Hola,

Proposo que poseu algun mail perquè us poguem enviar coses per aquest blog.

Molt Bon Nadal!!!